Yeni  Dönem  Pazarlama  bu  kitapta!

Pazarlamadan Perakendeye
Perakende- MBA-Pazarlama- Yönetim
Pazarlamadan Perakendeye  kitabı, yeni  dönem  pazarlamasının  klasik  ürün, fiyat, promosyon ve lojistik  konularından   daha farklı  olduğunu vurguluyor.
  Kitabın, her kademede piyasa profesyonelinden, lisans ve özellikle MBA öğrencilerine kadar herkes için destek kitabı olabileceğini düşünüyorum. Daha önce makalelerimi okuyan, özellikle yüksek lisans öğrencilerimden aldığım geri bildirimler, “Hocam, 1-2 sayfalık bir makalenizde, konu içinde önemli olan her şeyden bahsettiğinizden kitap okumuş gibi oluyoruz,” şeklindeydi. Önem verdiğim konu, nasıl ki çok beğendiğimiz bir filmi veya kitabı anlatırken ancak 5-6 dakikada özetleyebiliyorsak ve sadece çok önemli noktalar aklımızda kalıyorsa, kitapta da yer alan çalışmalarda konularla ilgili işe yarayacak ve akılda kalacak noktaların ağırlık kazanmasıydı.6. baskı  tüm  D&R mağazaları  ve  seçkin  kitabevlerinde.
Dr Fatif Anıl
Beta Yayıncılık

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OZAN CONSEPT‘14" DAMGASINI VURACAK!

EST 1923 ürünleri İstanbul Atatürk Uluslararası Havalimanı, Old Bazaar’da