Beşiktaş'ın yeni futbol direktörü Önder Özen

Beşiktaş'ın yeni futbol direktörü Önder Özen

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Önder Özen'in futbol direktörlüğüne getirildiğini açıkladı.
Samet Aybaba ile yollarını ayıran siyah-beyazlılarda futbol direktörlüğüne antrenör ve eski futbolcu olan Önder Özen getirildi.
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Önder Özen ile birlikte düzenlediği basın toplantısında, "Artık Beşiktaş'ta futboldan tek sorumlu kişi Önder Özen'dir. Futbol adına yönetim kuruluna karşı sorumlu isim kendisidir. Önder Özen ile 3 senelik sözleşme imzaladık. 3 sene boyunca Önder Bey'le futbolumuz yükselecektir. Tüm Beşiktaşlılar'dan Önder Özen hocamıza destek olmasını rica ediyorum" dedi.
Başkan Fikret Orman'dan sonra konuşan Önder Özen de, "Sözleşmem 3 sene ama benim kendime verdiğim süre 18 ay... Neler yapıp yapamayacağımızı bu süre içerisinde göreceğiz. Benim niyetim, arkadaşlarımla birlikte 3 yılı tamamlamak ve bu sürenin sonunda bizden sonraki kişilere sağlam şekilde teslim etmek" dedi.
3 yıllık imza attı

Önder Özen, Akaretler'deki kulüp binasında, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'ın da katılımıyla düzenlenen törende 3 yıllık sözleşmeye imza attı.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

OZAN CONSEPT‘14" DAMGASINI VURACAK!

EST 1923 ürünleri İstanbul Atatürk Uluslararası Havalimanı, Old Bazaar’da