Dünyanın en ünlü “Hikayeciler”i Pazarlama Zirvesi’nde!
Dünyanın en ünlü “Hikayeciler”i Pazarlama Zirvesi’nde!
Her yıl binlerce pazarlama profesyonelini bir araya
getiren Müşteri Çağında Pazarlama Zirvesi, dünyaca ünlü isimleri 5-6 Aralık’ta
İstanbul’da buluşturuyor. Her büyük markanın bir hikaye anlattığı fikrinden
yola çıkılarak, “Sizin Hikayeniz Ne?” teması ile katılımcılar, dünyanın en iyi
hikayecilerinden en büyük markaların arkasındaki hikayeleri dinleme fırsatı
bulacak.
MCT Danışmanlık tarafından düzenlenen Müşteri Çağında
Pazarlama Zirvesi’nin 13’üncüsü 5 - 6 Aralık tarihleri arasında İstanbul Lütfi
Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleştirilecek. Her yıl
farklı bir tema ile katılımcılarını şaşırtmayı başaran Pazarlama Zirvesi’nin bu
yılki teması “Sizin hikayeniz ne?”
Her büyük markanın bir hikaye anlattığı fikrinden yola
çıkılarak belirlenen tema ile katılımcılar, pazarlama dünyasındaki yeniliklere
yön veren uzmanlardan yazarlara, ünlü yönetim otoritelerinden danışmanlara
kadar uzanan geniş bir gruptan, dünyanın en iyi markalarının arkasındaki
hikayeleri dinleme fırsatı bulacak.
Abdi İbrahim, Finansbank Enpara.com ve Vodafone’un ana
sponsorluğunda gerçekleştirilecek zirvede; ünlü fütürist Mike Walsh, Twitter
Kurumsal Sosyal İnovasyon Yöneticisi ve Tweet modelinin yaratıcısı Claire Diaz
Ortiz, Kızıl Nehirler ve Taş Meclisi gibi kitaplara imza atan ünlü yazar
Jean-Christophe Grangé, Gladyatör filminin senaristi William Nicholson,
Business 2.0 tarafından dünyayı değiştirecek 11 şirketten biri olarak seçilen
Zopa’nın kurucusu James Alexander, “Story Wars” kitabının yazarı Jonah Sachs,
Genius Box’ın direktörü Andy Reid, dijital pazarlama ajansı Kodezero'nun
kurucusu Luca Babini,
EffectiveBrands Yönetici Başkanı Marc de Swaan Arons,
Yıldız Holding Global İnovasyon Grup Başkanı Bilal Kaafarani, 22 yaşındaki
Yunanlı dahi film yönetmeni Stefanos Sitaras gibi isimler 2 gün boyunca
katılımcılar ile deneyimlerini ve ilham veren öykülerini paylaşacak.
Ünlü marka stratejisti Peter Economides’in başkanlığını
yürüteceği Pazarlama Zirvesi’nde 5 ana oturum ve onlarca paralel oturum ile
farklı sahnelerde; hikayeciliğin hikayesi pazarlama bakış açısı ile anlatılacak.
Yorumlar
Yorum Gönder